• Anmeldelser
  • Prissammenligning
  • 365 dages service
  • Dopingfrie prdoukter

Retur og reklamation

Ønsker du at få fat I os angående returnering eller reklamation? Så er du kommet til det rigtige sted. Her får du hurtigt et overblik over, hvad du skal gøre ift. Vi anbefaler du læser vores handelsbetingelser for at få alt information om reklamation og returnering.
Læs vores handelsbetingelser her

Kan jeg bytte varer?

Ja, det kan du! Vi bytter varerne i op til 12 måneder, hvis produktet er i ny stand og overholder vores handelsbetingelser.

Hvordan sender jeg varer retur?

Herunder kan du læse skridt for skridt, hvad du skal foretage dig for at returnere produkter til os:
1) Kontakt vores kundeservice via. hello[at]urbancoast.dk.dk med en kort mail, der indeholder følgende information:

  • Problemstillingen med produktet
  • Dit ordrenummer
  • Evt. fakturanummer

2) Så snart du har været i dialog med vores kundeservice vil de henvise dig til at hente vores returdokument, som du indsender sammen med din ordre, hvis du har mistet din følgeseddel. OBS. Det er vigtigt du kontakter vores kundeservice før du forsøger at sende varen retur til os.

3) Returdokumentet kan hentes her – Her udfylder du alt nødvendigt information og vedlægger en printet udgave af dokumentet i forsendelsen du ønsker at sende retur

4) Du sender varen retur til understående adresse:

Urban Coast ApS
Norddigesvej 2, port 5.
8240 Risskov

5) Så snart vi har modtaget returforsendelsen vil alt køre automatisk herfra.

Hvornår får jeg pengene retur, eller mine byttevarer retur?

I tilfælde af kontantrefundering kan gå op til 10-15 arbejdsdage før du modtager pengene retur. Ombytning vil ske inden for 5 arbejdsdage, såfremt alle varer er på lager

Er din pakke blevet beskadiget under transport?

Det er vigtigt du kontakter os igennem en af vores kundeservicekanaler, hvis din ordre er blevet beskadiget. Vi udbedrer altid sagen hurtigst muligt.